Denm22 bende 5+6 günlük hamileyim. Bir kızım var tüp bebekle oldu, bu ikinci hamileliğim ve 6 kez denemenin üzerine oldu. Ayrıca kızımdan sonra 10 haftalık birde düşüğüm var. Bir kaç gün önce tuvaletteyken bir kanamam oldı apar topar doktora gittim ve kese yerindeydi şükür ama küçük olduğu için kalp atışına bakamaıdı Dr. Her an bu korkuyla yaşamak elbette zor ama günü varsa Allah dilemişse yaşayacaktır inşallah. Dr de bu tür kanamaların bazı kişilerde olabileceğini söyledi ama yinede insan ister istemez stres oluyo tabi. Allah hepimizin çocuklarını sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻