Kızlar bu gün 26 haftalık oldum, karnımın sağ tarafında böyle böbreklerim acıyor gibi bağırsaklarım acıyor gibi oturamıyorum ayakta duramıyorum falan sol tarafıma yatınca rahatlıyorum sadece bebek sağ tarafımda duruyor sadece sanırım ondan sizde de oldu mu böyle olduysa nasıl bi pozisyonda nasıl bi yöntemle rahat ettiniz benim karnım bir anda büyüdü ondan da olabilir mi