Krispiim16 bizde aldırmayı düşünmüyorduk ama doktorumuz önünüzü görün en azından, herşey sağlıklı diye beklersiniz down çıkar yıkılırsınız, 2 hafta önce down sendromlu dogum yaptım ama aile hazırlıklıydı biliyordu zaten o yüzden yıkım yaşamadılar hazırlıkları ona gore yaptılar dedi. O yüzden yaptım bende