Kubracumn İlaç kullanan var mı sakıncası var mı kullanıp doğum yapan yada tiroidim 4.50cıkmış doktor ilaca başladı ama korkuyorum zararı var mı diye
Gmz9340 Kubracumn ben sordum hiç bir zararı olmadıgını söylediler. Kullanmazsan zararlı olurmus asıl. Benimde ilk 4.50 cıktı snra 1.90a düstü doguma kadarda her ay kan verip sonuc gösteriyorum.
Pinar4588 Kubracumn bende hamileliğimin başından beri kullanmıyorum 22 hafta olduk şükür🙏 kullanılmazsa troidin bebeğe ciddi zararları oluyormuş
AhuMtl Bende en başından beri her sabah 100 mg lik levaturon mu ne o ilaçtan kullanıyorum. Kullanmamak daha zararlı . Hatta hamilelikten sonra da emzirme sürecinde devam edeceğini söyledi doktorum
twinsmom_ Kubracumn gebelikten önce de tiroit sorunum vardı ilaçlarıma hala aynı şekilde devam ediyorum ilaç kullanmamanın hiçbir sıkıntısı yok hiç merak etmeyin 😇
Srp37 Kubracumn eger kullanmazsanız zararı olur, ihmal etmeyin troid gebelikte çok önemli, yıllardır hipotroidi için ilaç kullanıyorum, bebeğin zeka gelişimi için kullanmalısınız.
Suzandefne Benimde 2.8 çıktı normali 2.5 çıkması lazımmış .bende ilaca başladım ama hapın yarısını içiyorum 25 ml hap
Dlk3 Kubracumn ben de kullanıyorum canım zararı yok hatta karı var yükselince troid bebeğin gelişimini etkiliyor
H_a03 Kubracumn benim ikinci gebeliğim ilk benim gebelik öncesinde olan bi durum ömür boyu kullanıcam ilk bebekte kullandım şuan 4 yaşında ikinci ye hamileyim onda da sürekli kullanıyorum her ay dahiliye ye gidip kontrol ettiriyorum
Betulakarr Kubracumn ilacını düzenli kullanırsan hicbir sey olmaz her ay mutlaka kan ver baktır ilacını ona gore ayarlarlar hem