Benim 34te çatladı. İkiz gebelik. Ama hiç nemlendirmesem daha kötü olurdu vücudum yatkın. Tek gebeliklerde de son 2-3 haftada çatlıyor galiba. İkiz için benim de son haftam.
Takmamak lazım. Ben aşırı takıyorum ama geçecek herhalde, çatlak değil ama kafaya takmalarım :)