butterfly4 Merhaba arkadaşlar, Zeynep kamilde sezaryen olan var mı? Doktor bana sezaryen karar verdi ama orada da öğrenci çok, onlar mı kesiyo yapıyo sezaryeni, bi endişe düştü içime
zeynozey butterfly4 geçen haziran da oldum. Ameliyat a doktorlar giriyor asistanları değil. Genelde muayeneye gidildiğinde asistan muayene ediyor çünkü doktorlar doğumlarda 😅 Eralp hoca denk geldi bana güzel geçti memnun kaldım süreçten. Şansınıza hangi doktor nöbetçi ve müsaitse o giriyor ameliyata. Ama doktorların hepsi iyi. Sonrasında hemşirelerde güzel davrandı 🌱
cennetinsusu butterfly4 Doğuma doktorlar giriyor o yüzden normal muayenelerde hep asistanlar oluyor. Ben normal doğum yaptım. Doktor vardı doğumumda 😊
Betulll1996 zeynozey kuzum hayırlı uğurlu olsun inşallah evladın bende kontrole oraya gidiyorum ziyaretçi durumları nasıl peki baba gelebiliyormu içeri ziyaret saatinde yada görmek için refakatçi alıyorlarmış bende 30 haftalığım ama çok soru işaretler var kafamda
butterfly4 @zeynozey yaaaaa yaşayan birinin ağzından bunları duymak beni çook rahatlattıı çok teşekkür ederim cevabınız içinn 🌺 peki canm estetik yapıştırma mı yaptılar yoksa sonradan alınan dikişlerden mi yaptılar bir de bunu çok merak ediyorum, sezaryen gününü ne kadar önceden belirlediler
zeynozey butterfly4 ben 97kg doğuma girdim bebek çıkınca 89 kaldım benim yapıştırma dikişti. Aynı gün ameliyat olduğumuz oda arkadaşım 118kg doğuma girmişti ona ipli dikiş attılar. Deriye ve kiloya göre değişiyor galiba. Doktor haftaya hazırlıklı gel doğuma alabiliriz demişti geceden aç gitmiştm muayene etti haftaya alalım bebeği dedi 37+5 ti o zaman ama benim 2 gün önce de nişanım gelmişti doktora söyledim o gün hemen yatış yaptı doğuma girdim 1 buçuk saat sonra odadaydım bitmişti hızlı oldu🤣🤣
2MinnakAnnesii zeynozey Merhaba gecmis olsun.bende zeynep kamilde doğum yapacağım perinatoloji takipliyim.36+4te dr kontrolum var ama sezaryen süreci devlette nasıl ilerliyor bilmiyorum.Gün nasıl alıniyor?Aniden sezaryene alıyoruz demezler heralde 2.5 yasinda cocugum var günümün belli olmasi lazim ki birakacak birilerjni ayarlayabileyim ama nadıl olucak? Birde sezaryenden sonra kac gün hastanede kalıniyor devlette?Bilgi verirmisiniz
butterfly4 @zeynozey cevabınız için teşekkür ederim 🙏 inşallah benim de güzel geçer, hayırlı doğum dilerim size de ❤️
zeynozey 2MinnakAnnesii bende perinatoloji Oya demirci doktordan takipliydim. 37+5 te randevum vardı. Doktor hazırlıklı gel sezeryan olabilir demişti geceden aç kal dedi. Kontrole gittiğimde haftaya salı gel dedi ama benim 37+3 te nişanım geldiğini söyledim ve o gün hemen sezeryana aldı🥲 şansıma ameliyathane boştu hiç beklemedim 30 dk ya ameliyata alındım 1 saat ameliyat sürdü 2 saat müşahede sonra odaya çıktım. 2 gün kalınıyor sezeryanda hastanede. Ben doğumdan 1 gün sonra imza atarak kendi isteğimle eve geldim. Öğlen 12-2 arası görüş saati. Aileler odaya gelebiliyor yanına. Doğumdan çıktıktan sonrada eşini görmesi için odaya alıyorlar 10-15 dklık. Yanında 1 bayan refakatçi kalıyor. Her odanın büyüklüğü aynı değil ben geniş odaya denk geldim ama küçük odalarda var. 2 kişilik odalar
2MinnakAnnesii zeynozey Çok tesekkur ederim verdiğin bilgiler icin.Bende Oya hocaya takipliyim 36+4 de kontrolum var sorucam bakalım mecburi sezaryan oldugu için belki banada birsey söyler.
ebru_isik34 Kızlar zeynep kamilde detaylı ultrason yapılıyormu bilginiz var mı ve yapılıyorsa da öncesinde ne yapmam gerekiyor kayıtmı açılıyor
cennetinsusu ebru_isik34 Evet yapılıyor randevu almak çok zor. Kadın hastalıkları bölümü - muayene kısmı için de 20-24 hafta doopler seçmeniz gerekli. Saat 10 dan birkaç dakika önce herşeyi hazır edin. Tam 10 da çok hızlı bir şekilde almaya çalışın. 182 yi de arayıp deneyebilirsiniz.
zeynozey 2MinnakAnnesii söyler söyler. Muhtemelen sonraki haftaya hazır gel der sizede ☺️ Allah yardımcınız olsun 🤍
2MinnakAnnesii zeynozey Sagolun Allah razı olsun aslinda aniden olmasıda sorun olmazdı ama kızımı bırakacağim kisileri ayarlamam lazım.küçük benden ilk defa ayrı kalıcak nasıl olucak bilemiyorum.
zeynozey 2MinnakAnnesii Allah ikinizide kolaylık versin ☺️ Sizde kendinizi iyi hissederseniz erken çıkarsınız belki hastaneden 🙃
2MinnakAnnesii zeynozey Amin inşallah.benim bebeğimde sorun var o yüzden doğum sonrası neler olacağını kestiremiyorum henüz.Birde merak ettigim genel anestezimi uyguluyorlar yoksa spinal mi?
zeynozey 2MinnakAnnesii oda kişinin sağlık durumuna göre değişiyor. Ben spinal oldum. Neyi var bebeğinizin? Aynı durumu yaşadım
zeynozey 2MinnakAnnesii ay canım benim… ilk oğlumda aynı hastalıkla dünyaya geldi.. çok ileriydi hastalıkları.. doğumdan 34 saat sonra vefat etti. 6 ay sonra ikinci çoğuma hamile kaldım kızım olacak inşallah şuan 19 haftalık sağlıklı çok şükür.. ALLAH senin içinde bebeğin içinde en hayırlı sonucu versin.. ALLAH yardımcınız olsun..
2MinnakAnnesii zeynozey Başın sağolsun canim Allah razı olsun.Benimde ikinci bebeğim bu.Banada herseye hazırliklı ol dediler.Beyin içi sıvı artısı cok fazla 34+4 te gittigimde 40 ı geçmişti.Doğumdan sonra neler bekliyor bizi yaşayıp göreceğiz Rabbim şu mubarek günler hürmetine hayırla sağlıkla karşılaştırsın kavuştursun bizi inşallah.
2MinnakAnnesii zeynozey Canım birde yaranı deşmek gibi olmazsa senin ilk bebeğindeki sorunlar neydi tam olarak.Bizde beynin arkatarafinda kivrim yok ve beyindeki sıvı artısı fazla.onun haricinde vucut gelisimi organ gelisimi beyin sapı vs hersey güzel dendi.
zeynozey 2MinnakAnnesii amin inşallah.. bebğimde doğduğunda 35-38 civarıydı sıvı ara ara 40 a çıktı indi. Çok güzeldi minik kuşum cennette kavuşmak nasib olsun inşallah ☺️☺️
zeynozey 2MinnakAnnesii aynen beyin kıvrımları yoktu ve sıvı fazlaydı. Kas siteminide kullanamıyordu ama hareket etmiyordu.. iç organları sağlıklıydı. Ama doğduğu anda ciğerlerini kullanamadı entübe oldu küvezde kaldı zaten 34 saat boyunca 2 kere görme imkanım oldu😍 kafasıda o kadar büyük değildi 🥲 googledaki fotoğraflar çok kötü.. aminyonsentez yaptırdınız mı siz? Biz yaptırmıştık temiz çıktı çok şükür. Şimdi haftya kızımın detaylısı var sağ salim atlatırsak içim bi nebze rahatlayacak..