uykucuminnoss Güzel annelerim günaydınnn. Biz e bebekten baby plus bebek arabası aldık. Görünüşünden, özelliklerinden, sürüşünden şimdilik çok memnun kaldım ama bir de bilgisi olan vardır belki diye size sormak istedim. Sizce nasıl ürün?
onehappymoom uykucuminnoss asla tavsiye etmem iki aya kalmaz tekerleri atıyor vidaları çıkıyor çok dandik bir araba