Merakliana6 Hanımlar özelden arayınca acil bir şeyde ulaşacağım riskli gebelik doktoru arıyorum . Bu hocayı duyan giden var mı özellikle kendi muayenehanesine . Tecrübelerinizi yazar mısınız
berceste5155 Merakliana6 ben gitmedim ama kayınvalidem eşime hamileyken gitmiş tabi o zaman devlet hastanesinde çalışıyormuş ben ilk hamile kaldığımda kayınvalidem keşke aydan hanım burda olsaydı çok iyi bir doktor demişti postunuzu üstte kalsın diye bunu yazıyorum 😊
Merakliana6 berceste5155 çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Yorumlarını kendi sitesinde çok iyi okudum ama tecrübesi olanlardan da duymaya ihtiyacım var 💝🌺
Melekgul Bizim gelin gitti sürekli anlatır çok iyi çok ilgili diye tayinleri ankaradan çıkmasına rağmen gelin benim için aramıştı hemen buyur Leyla diye açmıştı. Sonra mesajlarına karşılık verdi öyle ki eski hastasına bile ilgili davrandığını gördüm