ikizannesi1201 siyahinciii merhaba benimde tek yumurta ikizleri🥹Hayırlı olsun ben ikiz olduklarını 11.haftada öğrendim. Bizde 15+1iz ikinci trimesterden umutluydum ama oda biraz zor geçiyor🤭
Hatice_123456 siyahinciii ayy ozaman benimde bi ihtimalim var 🤭 ayın 28inde kontrolüm var gorcez Rabbim sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin
siyahinciii Hatice_123456 inşaallah şimdi 14. Haftadayım yan yana durmuş benim sıpalar doktor zor gördü ikincisini sağlıkla gelsinler tek dileğim o
siyahinciii ikizannesi1201 tek yumurta ikiziyiz bizde inşaallah güzel bir hamilelik geçirip kucağımıza sağ salim alırız