Baştan beri normal diye diretip diretip artan ödem ile birlikte 38. Haftada sezaryen ile bugün doğurdum 😇 Her zaman allahtan hayırlısını dilemek gerekirmiş ve yatmadan önce evi toparlayıp yatmak gerekirmiş bir kez daha hatırladım 😅 Sezaryenden çok korkardım çok şükür korktuğum gibi değilmiş. Yürüdükçe de ağrılarınız çok çok hafifliyor 😊 Allah herkese hayırlısı ve sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻