Pikachukiz53 Kızlar 8 Haftamdayım Ve Sabah Uyandığımda Kırmızı Şeklinde Hafif Kan Gördüm Sonrasında Kahverengi Lekelenme Tarzında İlerledi Hamileliğe Çift Kese Olarak Başlamıştım Sonra O Kese Boş Gözüktü O Kese İle Alakalı Olabilir Mi ?
aysenurcft Pikachukiz53 Doktorunla iletişime geç biyan önce ihmal etme yınede normal ara kanamam olmuştu benım sen yinede bir doktora git canım inşallah iyi olursunuz 🙏
Pikachukiz53 aysenurcft şimdi acile geldim kan tahlili ve idrar tahlili yaptılar sonuçları bekliyoruz düzenli progestan iğne vuruluyorum ama yine de korkuyorum işte :( bakalım doktor ne diyecek suan sadece kahverengi kanama şeklinde oluyor ama yine de tedirginlik üzerimde
Emineclk Pikachukiz53 canım cogu kiside oluyor telas yapma eve gecince dinlenme firsatın varsa dinlen Allahın ıznıle ılk uc aydan soda rahatlarsın peogestan fitil kullandım bende 17haftaya kdr cou arkdsımda oldu ve bız calısmak zorunda kalmıstık hc dert egme dinlenilce gecıor ayaklarını ustte tut
Pikachukiz53 Emineclk rabbim bu durumda olan herkese sabr ihsan eylesin gerçekten stres etmesi zor olaylar bakalım doktor ne diyecek sonuçları bekliyorum ama bir yanım daima tedirgin bir de ilk hamileliğim stres üzerimde :/
Emineclk Pikachukiz53 benımde ilk arkdslarimında hep ilktı hic canını skma dinlenmeyle duzelıyor zamanla canım benm ck gckms olsn
Pikachukiz53 Emineclk teşekkür ederim doktor da şey dedi diğer boş olan kese arkasından geliyormuş kanama kendi doktorum da o kesedeb gelmesi normal demişti cuma günü kontrolde sordugum da her şeyin hayırlısı artık