2022bebeki 2022Mom2022 Beraber dikilip tavanları izliyor ve ağlamalarini dinliyoruz🤣9 ay dua ettim babasına çeksin uykusu diye ama nafile
Edafmo 2022Mom2022 ilk 1ay güzeldi uyuyordu uykuları düzenliydi, son 10 gündür gecem gündüzüm karıştı birbirine
2022Mom2022 kahvesever__ tam emziriyorum gözü dalıyo yatağına yatırıyorum ben dizimi yatağıma attığım an viyaklıyo ya 🤨🤣
2022Mom2022 Nurasya gazının olduğunu nasıl anlıyorsun kuzum ben çok tecrübesizimm ilk bebeğimm 10 günlük daha
Dolphin16 Uyumazlar tabi sabahlara kadar formdaydınız yatamıyorum uyuyamıyorum diyen sizdiniz. Bebişler baktı anne gece ayakta gündüz uyuyor bende aynısını yapayım dedi 🤣🤣
Edafmo 2022Mom2022 aynı durum bende de var malesef üstüne bi de gaz problemi var sancılı geçiyor geceler🥺
KayraVeAnnesi_06 2022Mom2022 3 ay uyku nedir bilmedim desem yeridir , 3 ayı ne zaman geçtik Çok şükür daha düzenli gaz sancılarımız ataklarımız yok Biraz sabredin ilk başlarda çok sıkıntı çekiliyor o kadar iyi anlıyorum ki daha küçükmüş bebişiniz