Evdeyken izine geldiği de sürekli kavga ediyoruz ben alttan alsam da beni bastırıyor susmuyor bağırıyor kırıyor döküyor herkes sesi duyuyor. İyide yaklaşsam sevmeye çalışsam yanına vardığımda dokunma bana git başımdan diyerek tersliyor cikisiyor hep bi terleme zıtlık. Aman dedim çocuğum olacak hamileyim alttan alım gönlü olsun herseyde ne yapsam ters davrandı bana hep hamile diyip üzmedim demedi.