İyi geceler hanımlar dünden beri çok şiddetli mide ve sırt ağrısı yaşıyorum aynı zamanda dakikalar içinde öyle bir şişiyor ki midem patlayacak zannediyorum kadın doğum doktorum başka şehirde pazarıtesi ona gideceğim 37 haftalık hamileyim nst cekilde sancı yok ama hamile olduğum için hiçbir şey yapamıyorlar acil bir parol serum takıp yolluyor inanın canım çıkıyor şu an bile zor yazıyorum gaviskon falanda hiç etki etmiyor delirecek gibiyim acaba mideme bir şey mi dokundu yoksa bebek kaynaklı böyle bir ağrı oluyor mu yaşayan var mi bilurubin falan da çok hafif yüksek çıktı tahlil de