Erten Herkese merhabaa Ben o kadar zor durumdayım ki size de danışmak istedim. 7 hafta 6 günlük hamileyim.zaten 4. Haftadan beri çok ama çok aşırı mide bulantım var inanın ölüyorum.buna bir de kabızlık eklendi ama öle normal değil sanki şoka girdi iptal oldu tamamen 1 haftayı geçti.wcye çıkamıyorum.lavman yaptm olmadı. Osmalak mı öle şurup veriler içtiğim anda kusuyorum. Meyve suyuna karıştırdm sonuç yine aynı mideye girmesi yetiyor.komposto içiyorum, limonlu su içiyorum.kayısı incir vs banamısın demiyor.zaten normalde de benim kolit rahatsızlığım var wcye zor çıkarım.çok zordayım napcam bilmiyorum.benim gibi bir durum yaşayanlar oldu mu?:(
GizemInci Erten çok geçmiş olsun 😔 olgunlaşmış avakado bende işe yarıyor. Ekmeğe sürüp yiyorum. Tadını beğenmezsen, ceviz, sarımsak, zeytinyağı ile ezip de yiyebilirsin
Ozderr Erten hamilelik de tüm kadınlar öyle de doktora sormadan da insan bişey kullanamıyor ki 🤷🏻♀️ Mide bulantın olmasa bu denediklerin bi nebze ise yarardı aslında.. Lavmana sasırdım nasıl işe yaramadı ki içinde ne kadar süre tuttun
Heisenberg Erten Bağırsaklarına bakıldı mı? Önce tıkanmış mı diye bakmaları lazım lavmandan önce eğer lavman işe yaramamışsa bu tıkalı olduğunu gösterir. Ben 4 gün yapamadım diye gittim doktor panik olmuştu uzun bir süre diye. 1 hafta daha sıkıntı. Panik yaratmak istemiyorum sizde ama burda yazılanları uygulayacağınıza doktorunuza tekrar danışın ve bağırsaklarınızı mutlaka kontrol ettirin ultrason ile bakmaları lazım🙄
Calasun Erten lavman işe yaramadıysa diğerleri bekadar etkili olur bilinmez doktorunuza danışın çözüm bulmanız gerek ilerleyen haftalar dahada zor olucak ıkınmak bebege zarar verirmi bende kabızlıktan çaresizce ağladığımı bilirim ki düşün sigara içi diyeni dinledim tabi bir duman aldım attım pismanlıktan ölücektim ama o an ne derlerse yapmak istiyor insan allah yardımcın olsun 💞🙏🏻Gecer gider inşallah bu durum
Shryrydn Erten bende de var aynı sorun. Gecen o kadar sozlandım suyum geliyo sandım. Cok korkdum. 22 haftalık hamıleyim tavsiyyeleri oxuycam
Glcdmrdmr Erten Sizi çok iyi anlıyorum neler yapmadım ki hiç kâr etmedi lavman bile :/ Bende tek işe yarayan şey aç karnına 2 adet olgun tatlı kivi yemek yarim saat sonra kahvaltı yapın kuruyemiş yiyin öğle yemeğinden sonra yine 2 adet yumuşak tatlı kivi yiyin bol su bende ishal etkisi yapıyor umarım sizde de işe yarar
Gmzcngi Erten onun öyle bir dönemi varki canım ne yesende yaramıyor benim kullanmadıgım şey kalmadı işyerinde rahatsızlandım bile bu yüzden ama yok banamısın demedi sonra ekmeği kestim yersemde çavdar ekmeği yedim pilav makarna hepsini kestim sonra geceleri yeşil ekşi elma yemeye başladım şimdi cok rahatım seni rahatlatırmı bilmem ama dene bence ben anca düzene girebilirdim cok sükür🙏🏻 Ve 2 3 hafta hic cıkmadıgım oldu hamileliğimin başından beri hiç kilo almamıstım şu kabızlık meselesinden dolayı birden almaya başladım
oglummehmedim Erten geceden iki tane kaysiyi suyun icjne atin sabah uyaninca onu icin hemen gidersiniz acayip etki ediyo bide zeytinyagi icin bi kasik her sabah o da yumsaltiyo en kotu ihtimalle oraya tazyikli su tutmaniz lazim ben denedim faydasini gorursunuz