Aynı durum bende de var. En ufak iş yapsam bel ağrısından daha ayağa kalkamıyorum kitleniyorum. Bir de sırt üstü de yatamıyorum yatarsam daha da fazla ağrıyor bu sefer hiç dönüp doğrulamıyorum. Benim ilk haftalardan itibaren başladı şu an 27 haftalık olduk hala da devam ediyor. Açıkçası korkmaya başladım nasıl doğum yapacağım diye