Arkadaşlar merhaba,
sırf bu soruyu sorabilmek, aynı şeyi yaşamış olma ihtimali olan bayanlar vardır ümidiyle buraya üye oldum. ama zaten sık sık takip ederdim :) vesile oldu.
Yaklaşık 6-7 gün önce yumurtlama(ovulasyon) günümdü. 2 kez çatlatma iğnesi yaptırdım bu ay doktorumu değiştirdim ilaç filan kullanmadım normalde ilaçla 19-20 mm olurdu yumurtalar bu ay kendiliğinden 2 taraflı yumurtlamışım biri 28 biri 26 mm normalde yumurtlama ağrısı hiç hissetmem bile. ama bugün deli gibi bir kasık ağrısı, yürürken filan inanılmaz rahatsız edici derecede bacağıma filan vuruyordu. 3 dakika filan sürdü dikenli sancılı bıcak saplar gibi ağrı Merak ettiğim acaba döllenmeden dolayı olabilir mi bu kadar değişik tarzda adet ağrısı gibi beni rahatsız eden ağrının sebebi? Hiç olmazdı aşırı şiddetli oldu göbek deliğimden aşağı rahme kadar döllenme mi yerleşme mi bilmiyorum
Bunu daha önce yaşamış ve hamile kalmış arkadaşlar bilgilerini paylaşabilirse çok memnun olucam doktorum bu ay ilaç kullanma çatlatma iğnesi de yapmıcam biraz vücudun dinlensin dedi