Mervebkr Merhaba 6+2 deyim çok şiddetli baş ağrım var dayanamıyorum artık bugün sabah başladı normalde düşük tansiyon var genelde hep düşük olur ensemden çok şiddetli bi ağrı dayanamıyorum artık ne yapabilirim lütfen yardım
mervisk Mervebkr benimde başım cok şiddetli ağrıyordu tam tepesi gözümü acamıyordum ama 3 gün sonra kendiliğinden geçti doktorum da normal bu ağrılar cok kötü Olursan parol icebilirsin demisti baska Bisey söylenmedi
Mervebkr mervisk çok teşekkür ederim şimdilik buz kompleksi uyguladım ilaç içmemek için inşallah bi an önce geçer 🙏🏽