Kızlar merhaba,
38+4 haftalık hamileyim. Normalde Ankara’da yaşıyorum ama doğum için ailemin yanına İstanbul’a geldim. Buradan memnun kalınan bir doktora gidiyorum ve dört kere muayene oldum ve bende ilgisinden sakinliğinden çok memnun kaldım. Tek bir sorun var çatı muayenesi yapmadı. Açıklık var yok bişey demedi. Normal doğum olacak normal doğum yanlısı biri doktor zaten hatta ben korkuyorum dediğimde hayır korkmak yok enerjik olacağız normal yapacağız dedi. Bebeğim 2900 gram. Küçük bir arkadaş bekliyoruz minyon olacak dedi. Çatı ağrım olduğunu söyledim ve bunlar normal şeyler olacak son 10 gün kaldı çünkü dedi.
Yani ya benim çatım dar ise ya doğum sırasında istenmedik durumlar olursa diye düşünmeden edemiyorum. Çatı muayenesi olmadan normal doğuma giren var mı acaba bu durum normal mi sizce?