Busebusee bence bi doktora daha gorun. Bu visanne gercekten insanin kemigini kurutuyor cok kotu bi ilac. Benim ilk gittigim doktor yazdi ama cok kisa sure kullandim. Sonra simdiki doktorumu buldum bu haplarin asla ise yaramayacagini soyledi. Biraz kurutuyo boyutu da kuculuyor gibi oluyor tabi ama tedavi degil cunku vucudun kisti uretmeye heo devam edecek. Benim amh degerim seninkinden dusuktu o yuzden tup bebekle yumurta toplatip ameliyata girdim. Ameliyatta doktor kisti degil bu hastaligin yarattigi her seyi temizledi. 4. ayda normal yolla hamile kaldim. Artik vucudum kisti uretmeyecek de ustelik. Tabiki kontrole devam ama doktorum tamamini temizledigini soyledi.
Uzun yazdim ama inan kisa anlattim 4 doktor gordum bunun icin. Cok uzuldugum bi surec oldu ama cok dogru karar aldik doktorumla bence. Guzel bitti