Harunnazli
Özellikle toparlanmak için bir şey yapmamıştım hatta ödem çok olmuştu ayaklarımda evin içinde gezindim hatta boş boş dolanmayayım diye yapabileceğim ağır olmayan şeyler yapmıştım belki çok hareket iyi değildir bilmiyorum yaptığım doğrumuydu ama hareketlilik bana iyi gelmişti 1. Hafta dolunca daha iyiydim yavaş yavaş toparlanıyorsun canım
Hayırlı uğurlu olsun bebiş 🧿🫶🏻