Ajgkslrkekemnc Kızlar kızım olacak ve Ela ismini düşünüyoruz başına güzel kuranda geçen bir isim yazarsanız yorumlara çok sevinirim..
Yildizsevgi Ajgkslrkekemnc kuranda gecen den ziyade anlami güzel isim olmasi onemliymis aslinda ama yine de siz bilirsiniz🥰
Htccprz Ajgkslrkekemnc Merhaba benim büyük kızımın adı Ela,Zeynep Ela aslında çift isim ve şekilde kullanıyoruz,kardeşi de Asya Alâ🫠 Sizinkiler de Ela ve Alâ güzel olabilir 🌸
Ajgkslrkekemnc Yildizsevgi evet bnde aynı düşüncedeyim hem anlamı güzel hemde kuranda geçen uyumlu bir isim diye yazmam gerekirdi 😊