gizem-37 gebeliğimin en başında kadın dogumcum ilacını içme dedi ve icmememle atak geçirmem bir oldu maalesef sonra romatologumun da ısrarı ile ilaca geri başladım o zamandan beri hic atak geçirmedim, ilacımı düzenli alıyorum bebek de ben de iyiyiz çok şükür bir kaç güne doğumum olacak inşallah 🌸