Shnern tatlım şöyle anlatayım benim 38 . Haftamda kontrole gittiğim çok sancım vardı ama öle dayanılmayacak değil doktorum bu gece bi misafir ol yarın duruma göre eve gidersin demişti 🙈 ertesi sabah 9 da nişanım geldi 3 cm açılmam vardı öğleden sonra 1-2 civarında Doğumdan önce beklenen bir oda ya aldılar beni nts ye bağlı ve serum takılı bekledim açıkcası ne olacağını bilmemek çok kötü bu arada gelip ebeler kontrol ediyor öyle uzaktan bakıyorlar yani açılmam 7 cm olunca sancılarım yetersiz olduğundan suni sancı verdiler işte orda sancı geldiğinde kasarsan nefessiz kalabilirsiniz çok zor ama ebelerimden Allah razı olsun elimi tutup sancı gelince ıkın daha var doğumuna dediler işte ikinci büyük sancımda doğurdum sandım 🙉🙈🙈 meğer suyum gelmiş işte bir şey bilmemek böyle oluyor ne kadar okursan oku yinede insan korkuyor en son Doğum odasına gittiğim çatalı gözüm görmedi bile bir sancı daha geldi bebeğim nerdeyse geliyordu fakat sancım bitti işte en kötüsü bu bebek Doğum kanalında kaldı bende tık Yok iki ebe birlikte bebeğimin sağ Salim doğmasını sağladılar ve dünyanın en güzel duygusu işte o an bebeği gördüğün an cennet kokusu göğsüne yatırıp işte bak bu bebeğiniz diyorlar o an tüm o sancıya ağrıya değer ve benim bu sürecim toplam 2 saat sürdü pozitif Doğum hikayeleri okumanı tavsiye ederim hamile bir anne olarak sağlıcakla gelsin