Elifsenayldrm Kızlar 36. Haftamdayım ama hamileliğimin 3. Ayından sonra sanırım göğüs ucum pembeydi su an baya kahverengi oldular koyu yani ve hiö beğenmiyorum aynaya bile bakmıyorum eşime göstermiyorum böyle olup doğumdan sonra düzelen oldumu 🥺
Yildizsevgi Elifsenayldrm bu gayet normal birsey esinden niye utaniyorsun bebek tasiyorsun sen 🥰 herkesde de olan birsey bu benim ayni zamanda boynumda halka gibi siyahlik olustu koltuk altim ve genital bolgem normalde hic kararma yokken kapkara oldu🤭 karnimin ortasinda cizgi olustu hepsi de dogumdan 1 ay sonra geçti gitti🤗
Mommy61 Elifsenayldrm ben de öyleyim zenci gibi sfsf, annem geçiyor dedi onun da öyle olmuş geçmese de alan almış bi kere beğenecek değişiklik olur napalım 😄
nur34_ Elifsenayldrm bunu butun hamileler yasiyor bndede oldu cok açık renkten koyu kahveye dondu onu gectim genital bolge fln da karardi
Merinizzz Elifsenayldrm ay sorma pembeden siyaha döndü resmen eşim bile gördüğünde şok oldu güldü baya ben aynaya bakınca tanıyamadım vücudumu garip geliyor gördükçe umarım değişir
Elifsenayldrm Yildizsevgi sadece göğüs ucumda kararma oldu o karın çizgisi falan olmadı ama hiç beğenmiyorum internette bazen kalıcı olur diyor ya kalırsa diye çok korkuyorum
D_tknbs Yildizsevgi o boyunda halka kararmasi bende olusmaya basladi dün grce korkudan uyuyamadim😀 kimsede olmamis etrafimda sizi görünce olabiliyomus demek.cok rahatladim 😇
efeninannesiii_ Yildizsevgi ayy genitale kararması geçiyor mu gerçektenn🥺 çok olmadı ama eski haline göre rahatsız ediyor şuan
Elifsenayldrm Mommy61 eşimde sorun yok ama ben çok rahatsiz oluyorum hiç beğenmiyorum aynaya bakmıyorum bile 😒
Umame02 Bebek annenin memesini görebilsin diye Allah’ın bir hikmeti çok normal ilk bebeğimde doğumdan 2 ay sonra geçti şimdi yine hamileyim ama çok yeni ♥️
Likayolcusu Elifsenayldrm benim kahverengiydi simsiyah şuan ama ilk gebeliğimde de sonlarda siyah oldu sonra eski haline döndü
Elifsenayldrm nur34_ evet ya resmen kendime bakmıyorum ayıptır söylemesi eşimle eskiden beraber girerdik duşa şimdide gel diyo sırf o yüzden yok istemiyorum diyorum o da anlamıyo garibim ne olduğunu üzülüyor 😒
nur34_ Elifsenayldrm bosver kiz ozguvenini kaybetme sonucta icimizde bir can buyuyor bozuluyo ister istemez vicut esim hicbirseyi takmiyor sadece tuylenmissn diyor 😁😁
Elifsenayldrm Mommy61 6-7 ay oldu alışamadım valla hiç alışacak gibi değilim bakalım geçer inşallah 🙏🏻
Tubazeynepalin Elifsenayldrm ben beyaz tenliyim göğüs uçlarım pembeydi ben utanmıyorum eşim öyle de güzel böyle de çok güzel diyor çatladı vücudum ona da sürekli geçer sen kilo verirsin diyor sıkma canını diyor benim uçlarım da kapkara oldu bu iyi birşey hormonlarla alakalı bebeğine süt gelecek bol bol anne oluyorsun bence çoo güzel ve emzirdikçe açılıyor rengi