Ben şuan ikinciye hamileyim ilk gebeliğimde tam haftayı hatırlamıyorum ama iki göğsümün ortası yani kaburganın bittiği yer uyuşup ağrıyordu adlandıramıyordum dışardan dokunduğunda da çok ağrıyor acıyordu ama morarma falan yoktu sonra geçti ne kadar sürdü hatırlayamadım şuan sanırım genel bişi yine de doktorunuza danışın ben doktora sormamıştım