Ege1209 ben değişik bir yol izledim.. açıkçası pek çok yerde desenler ve paketleme aşırı güzelse de çikoltalsrın tadını beğenmedim. Divan, Vakko ve pelite baktım onlarda da çikolatalar aşırı pahalı idi.. hani tadı güzel bilindik yerlerden olsun dedim amaonlar cidden pahalıya geldi bebek çikolatası paketlemesi ile.. biz de, öncelikle barınak bağışı yaptık çikolataya dünya para vermek yerine. Barınaktan paketlenmiş mamalr aldık çocuğumuzun ismi ile. Yanında da zambo Beyoğlu çikolatası verdik, özel paketleme yapmadık böylexe insanlar paketli çikoltayı çantaya atmak yerşne direkt yiyebildiler :))) hastanede hala bizi bu şekilde anımsıyorlar. Bir koli çikolatayı da hastane doğumhane katına bıraktık :) biz bu tarzı çok sevdik açıkçası..