Meri123 Merhabalar dogum sancısı nasıl birşey kızlar her gelen agrıyı birkaç güne doguracak gibi hissediyorum.Henüz 37.haftadayım gecen gün gittiğimde nst de birsey cıkmadı dogum kanalına girmiş bebek dedi doktor.Birkaç gün sonra tekrar gidicem.Bilenler yazabilirmi sancı nasıl bırsey nerde baslar.Doktorum herkısıde degısebılır kımılerıne sırttan vurur kımılerıne karında baslar dedi.
Umay-58 Meri123 kasıklarınızda adet ağrısının şiddetlisi yada bel ağrısı şeklinde oluyo buna doğum sancısı diyebilmek için ağrıların düzenli ve sürekli olması gerekiyo bende 37 den beri ağrısı sancı çekiyorum amam40+2 oldum henüz gelmedi kızım
MugeGuness Meri123 adet sancısı gibi başlıyor canım sonra beline vuruyor. Doğumun iyice yaklaştığında 2 dkya falan düşüyo sancı sıklığı ve 25 30 saniye sürüyor
birannis_ Adet sancısı şeklinde başlıyor 15-20 dk bir geliyor dakikalarını tutarsan sana daha çok yardımcı olur
bynmhnds Umay-58 bende 40+4 üm kızım gelmedi doğuma yönelik belirti de yok sadece yalancı sancılar var
Tugba_23 Şiddetli adet sancısı gibi olur doğumdan önce akıntılar özellikle sabah akıntısı çoğalır ,yapışkan sümükümsü pembe kahveye dönük akıntı olur sonra sancı başlar, belini iki tarafından biri çekiyormuş gibi şiddetli ağrır .kasıklara vurur ağrı
bynmhnds Umay-58 valla bende sancı da çıkmıyor yarın kontrole gideceğim doktor bir hafta daha bekleriz sonra sezaryen demişti
Biranneem 37+3 teyimn gün içersinde iki üc gez 5 er dakikakalk bu ağrılar oluyorr bendede normal mi kizlar