Mericylmz Kızlar detaylıya girdim plasenta aşağı da dedi 22 haftalık hamileyim internetten araştırdığımda iyice psikolojim bozuldu başına gelen varmı plasentası yukarı çıkan ?
newmom07 Mericylmz sadece normal doğum olmaz diye biliyorum, bebişinin sağlığı yerindeyse kafana takma lütfen❤️
AylnCllz Mericylmz benimde aşagıdaydı ama doktorum 25.haftadan sonra büyük ihtimalle yukarı çıkar dedi gerçekten de öyle oldu kendini çok yorma ayakta çok durma o kendi çıkar 25 ten sonra demişti
Gamze772 Mericylmz ben ilk gebeliğim de üç aylıkken öyle denilmişti çok şükür şuan dört yaşında anormal bir durumunuz yok ise kanama ağrı her hamile kadın gibi kendinizi yormayın koruyun Allah’ın izniyle birşey olmaz
Mericylmz newmom07 ya kanamam falan hiç olmadı ilk gebelik ama aşağı da olunca yok kanama olurmuş yok erken suyun gelirmiş çok korktum
Mericylmz Deletedmom_106 sezeryan olmak önemli değil bebeğim sağlıklı olsun yeterki yukarı çıkarmı acaba onu düşünüyorum korkuyorumda 🥹
Deletedmom_106 Mericylmz sürekli takipliydi bi sıkıntı olmadı 4 yaşında şmdi oğlu . Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸
Umame02 Benimde öyleydi son haftalarda düzeldi ve normal kolay bir doğum yaptım insaAllah sende sağlıkla hayırla kucağına al
TTtutku Mericylmz hafta daha çok küçük korkman için plasenta doğum zamanı aşağıda olması sıkıntı normal doğuma engel şuan ise yukarı çıkana kadar cinsellik kendini yorma felan yasak harici bebek için felan tehlike olmaz korkma benimde öyleydi yuksrı çıktı
ilgihazaal Mericylmz plasenta cikiabiliyor yukari rahim buyuudukce. Bana da dr kafana takma duzelir o dedi. Kendini yorma agir is yapma bosver dedi ayaklari uzatip dinlenmek gerekiyor cogunlukla. İnşallah düzelecek 🌼✨
2017Yeliz Ben 31 haftalığım bana bu kontrolümde söyledi aşada olduğunu agrı yapıyo ağrı yapması normal mi 31 haftadan sonra yukarı cıkar mı doktor bişey söylemedi
babymom_8 Mericylmz 30 da çıktı canım yapışıktı kanamalı oldu hastanede yattım çıkmasaydı da sezaryen doğum olacaktı yani sürekli dikkat ettim ama