bukna Merhaba arkadaşlar, 18. Haftadayım sabah gözümü açtığım anda başağrısı hissediyorum ve tansiyonum 10-5 oluyor öğlene kadar böyle. sanırım gece düşüyor. Bol su içiyorum zaten ama ekstra yapmak gerek bir şey var mı?
Totuu Bende de o haftalarda oyleydi.eksi seyler tuketmemeye calis.tansiyonun dustugunde de balli su falan ic,ya da bitter cikolata.bende ise yariyordu