Monarosa06 Sebamed nasıl su bazlı mi yağlı hissi bırakmıyor dimi? Losyon mu güneş kremini mi kullanıyorsunuz newmom07
minnakkurabiyelerim Monarosa06 evet yıllardır kullaniyorum yaz kış memnunum sivilce siyah nokta vs yapmıyor.
Miracaslan Yeşil olanı kullandım memnun kalmadım yazın çok terletiyor belki bende yan etki yapıyordu bilmiyorum sürüşü falan güzel bayada gidiyordu beni çok terletiyordu