2_kezannelik Öncelikli sorum yarın sağlık ocağı hamilelik testi yaparmı açık olurmu ? İkincisi ben ertes 72 içtim adetim 5 6 gün geçti 4 5 tane test yapama rağmen negatif Ve bugün çok belli belirsiz pembemsi bısey geldi akıntı ile beraber Sonuç ne olabilir 🥺
Esescimm 2_kezannelik benim sağlık ocağım yapmıştı. Adetim geçti evde test yaptım pozitif çıktı deyince kandan da yapmışlardı
Rwerdst 2_kezannelik haftaiçi yapar kuzu. Acillerde genelde sağlık ocağına yolluyorlar ama bazen yapıyorlar. Bahane uydurursan. Ben yazdığınızda bir şey anlamadım açıkçası🫤 adet tarihin geçtiyse ve kasette çıkmıyorsa biraz bekle istersen. Hamile değilde yumurtluyor olabilirsin😃 bugünleri değerlendir bence 😅
PSerenity 2_kezannelik o haplar adet düzensizliği yapıyo ben de yaşamıştım daha önce ondan gecikmiş olabilir
PSerenity 2_kezannelik valla ben ilk ella kullanmıştım 25 gün civarı yaptı bi kere daha kullandıgımda ay içinde ara kanama yaptı 15 günde 1 adet oldum yani ikinci döngüde düzeldim ama