melikee16 Merhaba kızlar. Eşim oğluma babasının adını koyacak taktı. Kesinlikle vazgeçecek gibi değil. İbrahim olacak. İçim hiç istemese de mecbur koyuyorum. Yanına isim konusunda da kararsızım. Yardımcı olursanız sevinirim 😊