Huriyemdk çok küçük daha annesi ama muhakkam kucağınıza alıp emzirin. Uyudukça uyaran verin işte ayağını kaşımak gövdeyi sürtmek gibi.. benim bebeğim iki aylık hala uyur memede :))) memeyi iyi kavramasınu sağlayın muhakkak. Memenizi yandan (hani iki memenin kesiştiği yerden gibi) c şeklinde kavrayın aman üstten makas yapmayın memeye.. eğer sağım yapıyorsanız ufak bi mşktar şırıngaya çekip bebek emerken yukardan hafif damlatın bu da emmei dürtüyor. Zaten az miktar emerler daha mide kapasiteleri çok küçük daha, çeneleri de hızlı yoruluyor bebişlerin. Süt var ise emiyor ise doktor ayrıca önermiyor ise mama hele de biberonla verilen mama tavsiye etmem zira meme reddini birincil nedeni.. emzirmek inanılmaz keyifli bir şey, izlerken hayranlıkla bakıyorum bebeğime :))kolaylıklar dilerçm.