Farah34 Haziran17 Yeso- dünyaya gelince çok çabuk büyüyorlar benim bu ikinci ama gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum 😌
Yeso- Farah34 biteceğine hiç bu kadar üzüleceğimi düşünmemiştim şu an bile bunu yazarken gözlerim yaşardı 🥲 başa dönsek ne güzel olur ağrısını sızısını çekerim tekrar hiç problem değil aynı bedende olmak harika 🥰