Edaozkan 6.haftada ben sadece keseyi görmüştüm.Korkmuştum hatta bebek olmıcak mı içinde diye çok boş stres yaptım kendime.lütfen siz görülemeyecğini bilerekte gidin.Arkadaşım 6.haftada gördüm demişti bana ama benim kesem bile küçücük görünmüştü.doktor çok küçük kese orda demişti.O yüzden sakın üzülmeyin görmeyince.Sonra herşey sırasıyla görülüyor kese,bebek,kalp atışı çok şükür