Ceyq Bazıları meyve yedikten sonra bi yerini kasirsan cocukta leke kaliyor diyor, bazilari mezarliktan gecince kasirsan diyor, bazilari gul koklayinca hangisi doğru?
Beriiil Ceyq ben kızımda türbeye evliyalara cok gittim sonradan dediler işte leke olucak falan çilek yedim ciğere dokundum herşeyi yaptm yani suan bebiş 13 günlük oldu leke falan yok benle aynı zamanda doguran bı kadın vardi bebeginin yüzünün yarısı kıpkırmızıydi benim kızım gülü doğdu dedi evliya yada türbelere mi gittin dedim yok dedi hic beklemiyordum böyle bir şey falan demişti herhalde tesadüf yada rabbimin hediyesi oyle doğum lekesi diyolar
Yazmelegi_ Ceyq benim teyzem hamileyken kulağına kiraz takmış hani küpe gibi yaparlar ya oda bebeğin kulağınin arkasında kiraz şekli vardi
_tuuggcce_ Benim de çok inanasım gelmese de kuzenimde ve annemde var. Teyzem, gizlice köfte yemiş kuzenimde köfte gibi bir iz var. Gizli yiyip yakalanınca elini sürmüş, sürdüğü yerde de o iz olmuş. Aynı şey annemde de armut şeklinde var. 😅
birannis_ Ya kusura bakmayın ama art niyetli sormuyorum kimse yanlış anlamasın ama şu hurafe diyen. Arkadaşlarım daha önce denediniz mi bakın çatalla yemekten hiçbir şey olmaz insanlar bunu elle yemeyle karistiyor elinle dokundugun zaman vücudunda herhangi bir yerini kasirsan o bölgede çıkar elinizle ben oğlumda ciğer yedim elimle özellikle inanmadığım için yaptım sonra baldirimi kaşıdım oğlumu dogurdugumda baldırında ciğer lekesi vardı halada duruyor ikincisi yakın akrabam hamileyken gül koklamisti çocuğunun iki kaşının arasında gül vardı bence hurafe demeden önce bir deneyin sonra yorum yapın hurafe dediğiniz herşeyi zamanında büyüklerimiz yaşamış bugünlere aktarmış
Armin-Guney birannis_ bunlara inanmayip nar ayikladim sicrata sicrata . O zaman cocugum birsuru kirmizi benekle dogmaliydi ama doğmadı 🤷♀️???
Yagmursnr @Ceyq ben bol bol cilek yiyorum bakalım en fazla 10 gün içinde bebeğim olcak doğru mu değil mi öğreniriz 😁😁😁
Derya034 Arkadaşlar biraz araştırırsanız göreceksiniz bilimsel olarak öyle birşey yok yazıyo tıpdada böyle birsey yok herdetayına baktım damarlardan kaynaklı olduğu yazıyor
Derya034 Armin-Guney Nar bebek için çok güzel bir meyve ve çok faydalı ben hep yedimm vallahi çikek ayva kivi ooo
birannis_ Armin-Guney ben narı duymadım sizden duyuyorum ben ciğer gül birşey daha vardı aklıma gelmedi gerisini bilmiyorum bütün meyveler leke yapıyorsa hiçbirine dokunmayalim ozaman ayrıca ben deneyip yaptığımı bilirim asla da hurafe olduğuna inanmıyorum.