Berkaytuana ben de 24+3'üm yeni 1 haftadır net hissediyorum canım rahat ol kasma o kadar 😉 hissedeceğin günlere daha var kuzu sıkma canını 😍 önceleri pıt pıt şeklinde olur 20. haftalarda falan. Sonra hareketleri hissedersin. Benim şimdi dışarıdan belli olmuyor mesela içten hissediyorum. Çok endişe ediyorsan bi sağlık ocağına git kalp atışını dinle. O hareket eder daha erken