Boş gebelik genetik bir farktör değil canım basitçe örneklendirmek gerekirse , her yumurta civciv olmaz … gerekli koşullar sağlanamamıştır çünkü biz de yumurta olarak afiyetle yeriz ☺️ Boş gebelikte buna benziyor, yumurta ya da sperm kalitesiz olabilir.. döllenme gerçekleşememiştir.. Dolayısıyla tekrar edicek diye bir durum yok🤗