Alparslanim29 2 buçuk ay önce aynı teşhisten bende sonlandırmak durumunda kaldım cinsiyetini öğrenmek için gittik bambaşka şeyler duyduk . Çok zor bi karardı bende birçok doktora danıştım, hocalara danıştım hepsi önce anne sağlığı dedi. İmtihan dünyası rabbim ne derse o çok üzücü bi durum hala bundan sonrası için ne yapacağımı bilemiyorum, aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum 😔