Biraz bekle canım belki de beta değerin yüksektir 30-40 değil de 300-400 gibi. Bende de ilk oğlumda ekran kıpkırmızı oldu sonrasında çizgiler netleşti. Tabii ben test bozuktur diye iki kere daha yaptım baya net koyu kırmızı çizgiler çıkmıştı. İnşallah sende de öyle olur 🌸❤️