Gksn1993 37 haftalik gebeyim ilk doğumum sezeryandi. Bugün altlara çok baskı yapıyor bebek çıkacak gibi korkuyrum normal mi sizce
Yeter49 Gksn1993 aynı duyguları yasiyorm rabbim hayrli zamanda doğum nasıp etsin inşallah zaman geçtikçe daha zor37+2
tazecikannee Gksn1993 o bende de oluyor canım alttan sızı kaşıktan beline vuruyor sanırım bebek doğuma hazırlanıyor 36+3üz
Mommy61 37+3üm 35ten beri oluyor ama ne sancım var Nst de ne bi şeyim, hala bebişte tık yok o yüzden normal bence
Gksn1993 Stresten de kaynaklı olablir mi depremzede bölgesindeyiz ve bugün çok gökgürültüsü ve yağış oldu panik atağım var korkudan bsey olur diye çok tedirginim