Kızlar selam iyi geceler
34+3. Haftadayım
Eşim bu gece 3 de dizi ve beli için mr’a girecek ben de yanında gidicem gece yalnız kalmaya korktuğum için ama hastaneye girmeyeceğim arabada beklicem onu şimdi mr’dan çıkıp yanıma gelecek ve aynı yatakta yatıcaz eve dönünce banyo yaparsın dedim tamam dedi ama yine de korkuyorum bana bi zararı olmaz dimi? Bi şey yansımaz yani bana??
Eğer olur derseniz annemde kalıyım diyorum gece? Konu hakkında bilgisi olanlar Acil cevap verebilirseniz sevinirim 🥹