Sla8995 Kızlar selam, bugün doktor kontrolüm vardı. 32 ye giriyorum artık bebek aşağı dönmüş. Erken mi dönmüş yoksa normal mi? Ay beni bi korku saldı 😄🫠🫠gerçi bir sorun olsa doktor derdi de . Ben gibi olan var mi acaba ?
esiaks Sla8995 Benimki de 32 de dönmüştü. Şuan 34+1 im. Pazartesi kontrol merak ediyorum hala aynı pozisyonda mı. Doktorum normal dedi bu arada
Papatyaa_01 Sla8995 banada 31.haftada doğum pozisyonunu almış demişti şimdi 37.haftadayız hala doğum pozisyonunda :)
Sla8995 Aa iyi ya bende doktor dönmüş baş aşağı deyince korktum 😂🫢😒gerçi bir şey olsa derdi bana doktorum