Kizlar 3. Gebeligim 2 sezaryanim var skar gebelik riskli dedi 2 hastanede olüm ve rahim alinma riskil vardi hamileligimi sonlandirdilar varmi yasayan rahimde bosluk olmus bebek oyuzden o bosluga sezaryan dikisime yerlesmis skar gebelik diyorlar bir daha ayni seyi yasan oludumu 😔