coolmother kızlar isim arıyorum 24. haftadayız daha henüz bulamadım bakın cok duyulmamıs diyorum , samet ahmet falan yazmayın önerilerinizi bekliyorum😂
_crazyangel coolmother öncelikle evladını hayırla kucağına almanı dilerim yanlış anlama beni canım samet ahmet diye örneklendirme yapmanı hoş bulmadım samet allahın ismi ahmet peygamber efendimizin ismi.bu benim kişisel görüşüm mesela 😊
Betulnnmz coolmother burada bekliyim 21 haftalık oldu bizim de isim yok kızım efe olsun diyor 3 yaşında kendisi isim bulursam belki sevdiriririm doğana kadar kızımdan dolayı yakınlarımız da efe diyor 😀
coolmother _crazyangel öncelikle teşekkür ederim herkes hayırlısıyla alır kucağına evladını inşaallah fakat artık ben burada duyar kasan insanlardan çok sıkıldım hepimiz peygamber efendimizin ümmetiyiz ve samet-ahmet ismiyle herhangi bir dalga konusu geçmiyor cümlemde sadece ‘’bilindik’’ isim oldukları için yazdım. açıklama yapıyor olmak çok üzücü. gerçekten artık biraz algılarımızı açalım ..
Hallerimvarbenim _crazyangel Kötü isim dememiş ki neyin tribi bu sadece bilindik isim diyor hakaret mi bu hoş bulmadın
incinur0102 Betulnnmz ah bu ilk çocuklar 😂benim oğlumda kardeşine hamile olduğum andan beri Kayra diyor 😂 başka hiç bir ismi de kabul etmiyor, takılıyoruz şu olsun mu diye ağlıyor 😂
bastet Theo, tanrının hediyesi demek ve sanatla ilgileniyorsanız van gogh’un kardeşinin ismi. Ben oğlum olursa bu ismi koyacağım, türk vatandaşı değilim, yargılamayın. Belki hoşunuza gider diye paylaştım
Seval2468 coolmother ilk oğlum Bartu yine oğlum olacak eşim Baray istiyor ilk defa duyuyorum nerden duyduysa artık