caglads
Yani illahaki gidemem diyorsan 😔
Bolll bol su iç rahim kasılmalarını engelliyor
Magnezyum kullanıyorsan bir tablet içebilirsin
, ama artan yada devamlı gelen bir leken olursa sakın bekleme yani bir yolunu bul
Ya da regl döneminde ki gibi kasıklarına kramp girerse + bel agrısı.bunlar olursa muhakkak at kendını hastaneye.
Cunku leke normal bisey kabul edilmiyor
Çoğu hamıle kadın yasıyor fakat müdahale gerektiren durumlar bunlar.