irmmoom az bekleyin dogurunca ilk bu olaya açıklık getirecegim 🤣🤣🤣 bildigim kadarini yazayim 32. Haftada doğum iznine ayrilabiliyoruz (ben tam 32 de ayrildim ) doktorun verdigi raporu alip is yerine goturuyoruz (bu arada ozel sektördeyim) is veren rwporu muhasebeciye veriyor onlarda sgk ya bildiriyor sonrasinda bekliyorsunuz çünkü dogurmamiz lazimmis 🤦🏼♀ 170 net bilgi veriyor dogum yaptiktan sonra hastaneden yine bil belge aliyormusuz o belgeyi yine isyerine goturucekmisiz onlar yine sgk ya bildirim yapiyor ve sonrasinda sgk aldiginiz maas uzerinden bir hesaplama yapip 4 aylık bir ucret çıkarıp varsa banka hesabiniza yatiriyor banka hesabiniz yoksada ptt den aliyorsunuz bende simdi dogurmayi bekliyorum dogurur dogurmaz aydinlaticam herkesi🤣🤣