1prensesannesi_ Merhaba hanımlar4 aylık hamileyim bebişimin cinsiyetini öğrendim ve çok mutlu oldum kız annesi oluyorum Rabb’im isteyen herkese nasip etsin sizinkiler belli oldu mu?
Rabiamesut01 1prensesannesi_ 13 haftalığıızz ama daha belli değil doktora yalvardım gene de tahmin bile yapmadı 🥹 inşallah 3 hafta sonra öğreneceğim 😍
Gazeliz tubimom ya canm bebeğinin ultrason resmi varmı varsa rica etsem atarmısın tahminde bulunacamda erkek benek ultrason resmi olursa ney bende anlamaya çalışacam meraktan öldüm ya😂💕
tubimom Gazeliz ben devlete gidiyorum canım onlar her seferinde vermiyor hatta bir kere verdi sadece ama bunu gören biri varsa atar inşallah yorum istiyorlar ya valla bende bakıyorum hicbisey anlamıyorum 😄
tubimom Gazeliz sen yine çekmişsin gerçi ben rica etsem verirdi o heycanla abooo dedim doktor güldü bir kızım var niyeyse erkek beklemiyorduk 😂
Gazeliz ArvenMom canm ultrason resmini rüca etsem atabılırmısım 12 hafta 15 yada 20 arasıda olur rica etsem💕
tubimom Rabiamesut01 aynı haftada banada aynısını dedi kızımda çok geç söylenmişti bunda 16 haftada direk söyleyince bir kaldım ben 😄
ArvenMom Gazeliz taşınıcağım için topladım valizdeler çıkarmam zor canım merak ettiğin nedir çünkü hepsinde arkası dönük