41 haftalık olucam yarın pazartesi günü yatış dedi doktor 2 cm acilmam var bebek malesef kanala girmemiş ters dönmemiş
ahududu çayı içiyorum
yürüyüş yapıyorum
suya oturuyorum
hurma yiyorum
Başka önerisi olan varmi yapıp da fayda gördüğü yazarsanız sevinirim